piątek, 19 listopada 2010

*ekhem*

Cóż, spójrzmy prawdzie w oczy: wielokrotnie zabierałam się do napisania tego posta, ale zawsze panikowałam i wyłączałam komputer x.x
No w każdym razie.
Witam!. Mam na imię Anita i jestem uczennicą (jak to dennie brzmi, prawda?). I właściwie nigdy nie podejrzewałam się o to, że założę bloga, ale los chciał tak, że siedzę tu teraz i piszę...yy...to XD.

Już nie mam co pisać, lol.

A tak, główny powód zacieszu dnia dzisiejszego: jutro idę na noc do Domi!.

Sądzę, że będzie standardowo najazd na drogerię, pizza, malowanie paznokci, oglądanie pokazów mody i gadanie całą noc. Ale pomimo, że zawsze mamy ten sam scenariusz, to on nigdy mi się nie znudzi ^^.

A dzisiaj jeszcze niestety się nudzę. D. pojechała z klasą na Harry'ego Pottera, a Natalia wkuwa historię. A co do niej, to pozdro dla jej nowego chomika, który ma ze 3 cm długości i łyse plecy. Lutek rządzisz <3.

Dobra, na dziś kończę i idę oglądać Whose Line Is It Anyway?.
Oyasuminasai.

PS. Kto mi kupi truskawkową mgiełkę do ciała z Body Shopu? Bo ja się na nią natknęłam na Allegro, ale nie mam kasy DX.


PPS. A jakby się ktoś rozpędził to niech mi kupi Eat Me Gloss z My Secret. Najlepiej Toffee, ale nie pogardzę Bounty. Emilia miała mi go kupić, ale go nie znalazła x.x



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz