niedziela, 21 listopada 2010

Nasze paznokcie, lol.

Wiem, miałam napisać wczoraj ale Domi uznała, że chce jej się spać i powiedziała, że napiszę tą notkę jutro czyli dzisiaj XD.

Tak podsumowując nockę:
- D. kazała mi przychodzić już koło 12, bo jej się nudziło
- w drogerii nie byłyśmy, ale poszłyśmy kupić ciasto, które trochę się rozpadło ale było dobre ^^
- przyjechała 3-letnia kuzynka Dominiki i "się nią opiekowałyśmy" tzn. ona bawiła się klockami, a my oglądałyśmy kolczyki na Glovestar. Napaliłam się na kilka par, ale o tym później.
- Mam Talent!. D. naśladowała Emila Kuśmirka XD
- pizza
- malowanie paznokci, albo raczej palców >,<


Pazurki Domi

Użyła lakieru Miss Selene nr 205, chyba. W sumie fajnie wyszły, co mnie dziwi, bo do mnie ta firma nigdy nie przemawiała. 


A to moje. Matko, jakie krótkie x,x.

Virtual by Joko nr 87 czyli Light Violet. W sumie w buteleczce wygląda trochę jaśniej niż wychodzi na paznokciu, ale lubię go, bo się fajnie nakłada. 


A co do Glovestar to wrzucam kilka fotek kolczyków, które mi się spodobały. Konkretną wishlist zrobię kiedyś XD.


Kasety. Kocham je <33




Pomimo, że stanowczo odmawiam sobie noszenia kolczyków wiszących, to tych nie potrafiłabym się wyrzec ^^.


To samo dotyczy tych XD.


Ok, biegnę. Dziś już tu raczej nie zajrzę.

Cya.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz